Dostawa

W ramach promocji wszystkie zamówienia złożone przez koszyk sklepu internetowego eweled.pl
na kwotę powyżej 99 PLN z formą płatności przelewem oraz przelewy24.pl
wysyłamy na nasz koszt
(nie dotyczy to towarów o dużych gabarytach tzw.niestandard)

 

Wysyłka towaru jest realizowana najczęściej za pośrednictwem Firmy DHL Express (Poland) Sp.z o.o.. 



Każdy klient sklepu EWELED.pl zostanie poinformowany o wysłaniu paczki e-mailem.
Paczki są doręczane w dni robocze w godzinach 9:00-17:00, dlatego przy wyborze adresu dostawy proszę wziąć pod uwagę podane godziny. 

KOSZT WYSYŁKI

12 PLN
- dla płatności przelewem (w ramach promocji zamówienia o wartości powyżej 99 PLN wysyłka GRATIS)
20 PLN - dla wysyłki za pobraniem



KOSZT WYSYŁKI TOWARÓW O ZWIĘKSZONYCH GABARYTACH /tzw. NIESTANDARD/
(np. długość powyżej 110 cm, duży gabaryt)

30 PLN
- dla płatności przelewem
towarów NIESTANDARD nie wysyłamy za pobraniem

Kwota opłaty za przesyłkę jest widoczna:
- na karcie towaru (pod linkiem "sprawdź czasy i koszty wysyłki)
- w koszyku podczas składania zamówienia

 

UWAGA 
Za pobraniem wysyłamy zamówienia o wartości do 1000 PLN
Zamówienia powyżej 1000 PLN wysyłamy tylko po przedpłacie przelewem.

 

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.

Lokalizacje paczki można sprawdzić pod tym adresem, podając w odpowiedniej rubryce nr przesyłki.

 

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.
Zamówienia można składać na stronie sklepu www.eweled.pl z opcją odbiór osobisty.

 

Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:

  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi EWELED.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - EWELED Ewelina Owczarek. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "protokołu szkody DHL", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - EWELED Ewelina Owczarek. Przedstawiciel firmy kurierskiej DHL skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "protokołu szkody DHL". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma EWELED Ewelina Owczarek nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel